​​info@researchware.org             

​​​آکادمی پژوهش‌افزار

چهل و ششمین دوره جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز (برای متخصصین موسسه طب انتقال خون)، به پایان رسید

 

در دهمین سال فعالیت موسسه آمارافزار و در آستانه دومین سال فعالیت آکادمی پژوهش افزار، یکی دیگر از «دوره های آموزشی جامع مطالعات مرور سیستماتیک و متاآنالیز»، به پایان رسید.

 

 

 

این دوره آموزشی که از اواخر پاییز سال 1400، با سفارش سازمان انتقال خون کشور (حوزه معاونت پژوهشی آن سازمان و موسسه طب انتقال خون)، طراحی و آغاز شده بود، در روز دوشنبه 7 شهریور سال 1401، به پایان رسید. مجموعه ساعات آموزشی این دوره، مشابه بسیاری از دوره های جامع، 96 ساعت بود و جلسات آموزشی این دوره، در هر هفته (روزهای دوشنبه)، از ساعت 8:30 صبح تا 12:30، ادامه داشت.

 

 

این دوره آموزشی جامع، در قالب 23 درس، و بصورت پروژه محور، بگونه ای طراحی و تدریس شد که کلیه شرکت کنندگان توانستند با تشکیل تیمهای 3 تا 5 نفره، یک پروژه مررو سیستماتیک طراحی نموده و گامهای 14 گانه طراحی تا نگارش مقاله را طی نمایند.

خوشبختانه رضایت شرکت کنندگان این دوره آموزشی از نحوه ارائه و تدریس در این دوره، در سطح بسیار بالایی بود.

از دلایل رضایت بالای شرکت کنندگان این دوره آموزشی، علاوه بر تدریس مدرس این دوره (دکتر عباس کشتکار)، میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دسترسی به محتوای کامل این دوره، اعم از ویدیوهای کامل جلسات، اسلایدها، منابع آموزشی و کمک آموزشی و حتی سینتاکس نرم فزارهای آماری در بخش متاآنالیز و ...
  • تشکیل گروه اختصاصی شرکت کنندگان در شبکه واتس آپ، بمنظور اطلاع رسانی بهنگام در باره اخبار دوره و سایر موارد مهم مانند طرح سوالات و ابهامات شرکت کنندگان و پاسخ مدرس به این سوالات ...

 

امید است این دوره آموزشی توانسته باشد دانش و مهارت متخصصین، اعضای هیات علمی و کارشناسان سازمان انتقال خون و موسسه طب انتقل خون کشور را در زمینه این دسته از نوع پژوهشها، ارتقاء دهد.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید