​​info@researchware.org             

​​​آکادمی پژوهش‌افزار

معرفي وب سايت معتبر جهت اطلاع از زمان برگزاري كنفرانس هاي بين المللي

 

❇️براي اطلاع دقيق از زمان برگزاري كنفرانسهاي مربوط به رشته مورد نظرتان مي توانيد به سايت زير مراجعه كنيد:
https://allconferencealert.net

 

در اين سايت با جستجوي موضوع(رشته)، شهر و يا كشور انتخابي در باكس مربوطه، ليست تمامي كنفرانسهاي مورد نظرتان به نمايش در مي آيد و شما مي توانيد با مراجعه به سايت كنفرانس مربوطه، به تمامي اطلاعات لازم در مورد زمان، مكان، هزينه و نحوه ارسال مقاله در آنها دسترسي پيدا كنيد.
 
در قسمت پايين اين سايت نيز شما مي توانيد به صورت جامع به تفكيك قاره، كشور، شهر و رشته به جستجوي كنفرانس مورد نظرتان بپردازيد. ضمن اينكه در اين سايت از كنفرانسهاي بين المللي در حال برگزاري در ايران نيز مي توانيد اطلاع پيدا كنيد. 

 

نكته مهم:با شركت در كنفرانسها علاوه بر كسب امتيازات علمي جهت حضور، ارائه مقاله و تقويت رزومه، به خودتان نيز فرصت ديده شدن در جامعه علمي را در سطح بين المللي خواهيد داد. همچنين مي توانيد با نوآوري ها و دستاوردهاي علمي مربوط به پژوهشگران، شركتها و موسسات تحقيقاتي در رشته مورد نظرتان آشنا شده و با آنها تعاملات و همكاريهاي علمي خوبي داشته باشيد. بنابراين حضور در كنفرانسهاي معتبر مي تواند جرقه هايي از شروع فعاليت هاي علمي را در ذهنتان ايجاد كند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید