​​info@researchware.org             

​​​آکادمی پژوهش‌افزار

مقالات پروتکل مرور سیستماتیک را کجا و چگونه چاپ کنم؟ 
اگر علاقه‌مندان آمارافزار به خاطر داشته باشند، در طول سال‌های قبل، در دو بازه زمانی، به ارزیابی دقیق نحوه و مکان انتشار مقالات پروتکل مرور سیستماتیک پرداخته شد. اکنون در سال 2021، با توجه به بروزرسانی برخی مؤلفه‌ها، قصد داریم یکبار دیگر با ارزیابی دقیق روندها، به این پرسش پاسخ دقیق‌تری بدهیم. با ما همراه شوید...

معرفی آموزشهای جدید در سال 1400: 
​​​​​​​
دوره تربیت مشاوران متدولوژی و آمارکاربردی

در اینجا قصد داریم مجموعه دوره‌های آموزشی جدید در زمینه تربیت مشاوران متدولوژی و آمار کاربردی را معرفی نماییم. 

​رویکرد «مهندسی معکوس» در یادگیری متدولوژی: شاه کلید ارتقای دانش و کسب مهارت‌های متدولوژی، آمار کاربردی و نگارش علمی برای پژوهشگران جوان
در این مقاله دوبخشی، تلاش شده تا ضمن آشناسازی مخاطبان گرامی با مفهوم نظری و عملی «مهندسی معکوس» در علوم، بین کاربرد آن و استانداردهای نگارشی پیوند برقرار شود تا از ترکیب این دو بحث، یک رویکرد نوین و علمی کاربردی برای کلیه محققان، به ویژه پژوهشگران جوان ایجاد گردد.
​​​​​​​با ما همراه شوید...

آیا امکان دارد که ارزش P یا P-value بازنشسته شود؟؟؟!!!!
در شماره 21 مارس 2019 ژورنال بسیار معتبر NATURE، یعنی دقیقاً مصادف با اولین روز از عید نوروز سال 1398 خورشیدی، خبری موجب تعجب بخش قابل توجهی از پژوهشگران یا جامعه آکادمیک جهان گردید:

چگونه یک مقاله مرور سیستماتیک را بخوانیم، درک و تفسیر نماییم؟ 
در این مقاله بسیار مفید و کاربردی، با چگونگی خواندن، درک و تفسیر یک مقاله مرور سیستماتیک و یا متاآنالیز، فارغ از این که در چه حیطه علمی و یا رشته تخصصی نوشته شده باشد، آشنا شده و مهارت های لازم در این خصوص را کسب می‌نمایید. 

2
1

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید